معرفی هدفون گردنی CMF Neckband Pro و ایرباد CMF Buds جدید

ناتینگ ، زیربرند CMF ، محصولات هندزفری گردنی و ایرباد ارزان قیمت جدید خود را معرفی کرد. به علت تفاوت در طراحی، Neckband Pro و Buds برند CMF، اما قابلیت‌های آن‌ها تقریباً یکسان است.

تازه‌های تکنولوژی

امروز ناتینگ، شرکت تولید کننده گوشی‌های میان‌رده، از محصول جدید خود یعنی ناتینگ فون (۲a) رونمایی کرده است و همچنین زیربرند CMF آن با معرفی هندزفری گردنی Neckband Pro و ایرباد CMF Buds نیز به بازار عرضه شده است. این دو محصول از نظر قابلیت‌ها تقریباً یکسان هستند، با این تفاوت که CMF Buds یک نسخه ساده‌تر از CMF Buds Pro است که در ماه آبان سال ۲۰۲۳ عرضه شده بود. در حالی که Neckband Pro و Buds طراحی متفاوتی دارند، اما هر دو دارای قابلیت‌های مشابهی هستند.

براساس گزارش گیزموچاینا، هدفون گردنی CMF Neckband Pro یک هدفون بلوتوثی بی‌سیم است که دارای گواهی IP55 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است. علاوه براین، هنگامی که این هدفون استفاده نمی‌شود، بادها به صورت مغناطیسی به هم چسبیده می‌شوند.

مشخصات هندزفری Neckband Pro و Buds زیربرند CMF ناتینگ، شامل قابلیت حذف نویز فعال (ANC) هیبریدی با میزان ۵۰dB و درایور دینامیک ۱۳.۶ میلی‌متری می‌باشد. همچنین از پنج میکروفون با حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود صدای تماس استفاده می‌شود. این هندزفری قابلیت ANC را با سه تنظیم شدت، براساس صداهای پراکنده محیط، کاهش یا افزایش می‌دهد.

این هدست دارای قابلیت تنظیم بیس است که به کاربران اجازه می‌دهد پنج سطح بیس را در اپلیکیشن نیتینگ ایکس تنظیم کنند. هدست Neckband Pro همچنین قابلیت صدای فضایی را دارد و برای ایجاد یک تجربه شنیداری ۳۶۰ درجه طراحی شده است. هدست CMF Neckband Pro با فعال کردن ANC حدود ۲۳ ساعت و با غیرفعال کردن آن ۳۷ ساعت شارژ دارد. نیتینگ می‌گوید که با شارژ ۱۰ دقیقه می‌توانید ۱۸ ساعت از این هدست استفاده کنید.

همچنین، هدفون گردنی CMF Buds شبیه هدفون گردنی هندزفری است و مانند مدل قبلی Buds Pro دارای قطعات سیلیکونی است. ایرپاد جدید CMF دارای گواهی IP54 است و کیس آن به شکل مربعی طراحی شده و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این ایرپاد با کیس، مجموعاً تا ۳۵ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد.

محصولات CMF شامل هدفون گردنی Neckband Pro و هدفون بی سیم Buds با قابلیت بلوتوث ۵.۳ عرضه شده‌اند. هدفون گردنی CMF با قیمت تقریبی ۲۵ دلار و مدل جدید هدفون بی سیم با قیمت تقریبی ۳۰ دلار موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *