معرفی و بررسی سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ از دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفا میزان راضی بودن خود از دیجیاتو را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ذخیره شد.

از اینکه ما را در پیشرفت و بهبود دیجیاتو همراهی می‌کنید متشکریم.

احتمالاً در تاریخ ۲ فروردین سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ معرفی خواهند شد. سرفیس پرو ۱۰ احتمالاً با استفاده از تراشه‌های اینتل و آرم و دارای نمایشگر OLED عرضه خواهد شد.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

جدیدترین تکنولوژی

ویدیوهای مرتبط

مایکروسافت قصد دارد تا اواخر ماه مارس از دستگاه‌های جدید سرفیس خود رونمایی کند. برخی منابع آشنا با برنامه‌های این شرکت اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۲۱ مارس (۲ فروردین ۱۴۰۳) از سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ رونمایی خواهد کرد.

همان‌طور که در گزارش خود آمده است، در رویداد ماه مارس به‌روزرسانی‌های کوچکی برای مدل‌های تجاری سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ اعمال خواهد شد، اما برای مدل‌های مصرفی هر دو دستگاه نیز یک بازطراحی بزرگ‌تر برای فصل بهار در نظر گرفته شده است. طبق این گزارش، سرفیس پرو ۱۰ نسخه تجاری دارای آخرین تراشه‌های اینتل و طراحی مشابه قبلی خواهد بود و سرفیس لپ‌تاپ ۶ مصرفی با نمایشگر OLED ارائه خواهد شد.

اگرچه گزارش Windows Central ادعا کرده که Surface Pro 10 OLED در اواخر این ماه معرفی خواهد شد، اما بر اساس گفته منابع خود، مایکروسافت این دستگاه را در ۲۱ مارس معرفی نخواهد کرد. به جای این کار، رویداد مارس بر روی به‌روزرسانی مدل‌های تجاری دستگاه‌های Surface فعلی تمرکز خواهد داشت.

تغییرات ممکن در سرفیس پرو ۱۰ و لپتاپ ۶

هر دو مدل سرفیس پرو ۱۰ و لپتاپ ۶ به نظر می‌رسد با پردازنده‌های Arm معرفی خواهند شد و این به مایکروسافت اجازه می‌دهد که طراحی هر دو دستگاه را به‌روز کند. به گزارش Windows Central، لپتاپ ۶ سرفیس با حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر، گوشه‌های گرد، نمایشگر لمسی و دو پورت USB-C و یک پورت USB-A، به‌روزرسانی چشم‌گیرتری خواهد داشت.

سطح پرو ۱۰ با نمایشگر OLED، دوربین جلوی فوق‌عریض، NFC داخلی و نمایشگر OLED ضدانعکاس با پشتیبانی از HDR، مدل OLED است. گزارش ویندوز سنترال به‌صورت مجزا به نسخه‌های مصرفی و تجاری اشاره ندارد، اما ادعا می‌شود که مایکروسافت نسخه‌های اینتل سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ را در ماه آوریل و سپس گزینه‌های Arm را در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.

در کنار این، هر دو نسخه تجاری و مصرفی سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ دارای کلید جدید Copilot مایکروسافت بر روی کیبورد خود می‌باشند که جزء تلاش گسترده‌تر این شرکت برای تشویق کاربران به استفاده از هوش مصنوعی در ویندوز است.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ثبت کنید

برای شرکت در گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری، علم و خودرو، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو مراجعه کنید. برای بروزرسانی خود، حتماً این شبکه‌ها را دنبال کنید.

همه حقوق این وبسایت متعلق به دیجیاتو می‌باشد | دیجیاتو با استفاده از سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *