معرفی و ویژگی‌های جدید دیجیاتو: بهبود تجربه کاربری و فیلترهای جدید در واتس‌اپ

دیجیاتو

سرنوشتِ دیجیتال

لطفا تجربه خودتان با دیجیاتو را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری را برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و توسعه بهتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

واتس‌اپ به فیلترهایی برای مرتب‌سازی چت‌ها مجهز شد. در حال حاضر سه فیلتر Unread، All و Groups در دسترس قرار گرفته است که در بالای صفحه چت نمایان می‌شوند.

برای بهره‌مندی از امکانات و ویژگی‌های خاص دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه آن شوید.

آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی

ویدیوهای مرتبط

واتس‌اپ ابزارهای جدیدی برای فیلتر کردن چت‌های کاربران معرفی کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان چت‌ها را بر اساس معیارهای مختلف دسته‌بندی کرد.

به گفته آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط واتس‌اپ در وبلاگ خود، در حال حاضر سه فیلتر در دسترس است که در بالای صفحه چت‌ها نمایش داده می‌شوند:

سریع‌ترین ساماندهی چت‌ها از طریق فیلترهای واتس‌اپ

متا در اعلامیه خود توضیح می‌دهد که با این فیلترها، کاربران می‌توانند چت‌های خود را بهتر مدیریت کرده و مکالمات مهم را به راحتی پیدا کنند. این ویژگی از امروز برای کاربران قابل مشاهده است و در آینده نزدیک برای همه فراهم خواهد شد؛ بنابراین اگر هنوز به آن دسترسی ندارید، احتمالاً باید کمی صبر کنید.

تلگرام به عنوان رقیب اصلی واتس‌اپ، ویژگی جدیدی به نام "پوشه‌ها" را به کاربران ارائه داده است، که این امکان را به آن‌ها می‌دهد که چت‌های خود را بر اساس موضوعات مختلف دسته‌بندی و مدیریت کنند.

در چند هفته گذشته، متا در حال توسعه ویژگی‌های مختلف برای سرویس پیام‌رسان خود بوده است، و احتمالاً مهم‌ترین آن‌ها اضافه‌شدن دستیار هوش مصنوعی متا است. طبق گزارشی که در ابتدای این هفته منتشر شد، به نظر می‌رسد که برخی از کاربران واتس‌اپ در هند به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند و از آن برای تعامل با هوش مصنوعی Meta AI از طریق اپلیکیشن استفاده می‌کنند. همچنین، به نظر می‌رسد که غول شبکه‌های اجتماعی قصد دارد این قابلیت را برای کاربران اینستاگرام نیز ارائه دهد.

مطالب مرتبط و خبرهای مهم

نظرات و اندیشه‌های خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

دیجیاتو، بهترین پلتفرم برای رسیدن به جدیدترین اخبار فناوری، علم و خودرو است. برای بروز بودن، حتماً دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

تمام حقوق متعلق به وبسایت دیجیاتو است و این وبسایت توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به پنل کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *