مقایسه تعرفه‌های اینترنت ثابت اپراتورها در دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی بودن خودتون را انتخاب کنید.

چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهتر و هدفمند‌تر کردن دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

مقایسه قیمت‌های اینترنت ثابت اپراتورها

اگر می‌خواهید سرویس ADSL بخریدید، ما را همراهی کنید تا بسته‌های اینترنت اپراتورها را بر اساس هزینه مقایسه کنیم.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

جدیدترین تکنولوژی ها

ویدیوهای مرتبط

بهتر است در هر خرید ما ابتدا مقایسه کنیم و سپس خرید کنیم. البته برای خرید اشتراک اینترنت ثابت، مسائل دیگری مانند کیفیت نیز مهم هستند که جداگانه بحث می شوند. اگر به دنبال مقایسه تعرفه های اینترنت ثابت اپراتورها هستید، با ما همراه شوید.

با وجود اینکه وزارت ارتباطات برنامه‌ی توسعه‌ی فیبر نوری را در دستور کار خود قرار داده است، اما بر اساس آخرین آمارهای رگولاتوری، XDSL بیشترین تقاضا را در زمینه‌ی اینترنت ثابت دارد. از همین‌رو با جمع‌آوری تعرفه‌های اینترنت ثابت اپراتورهای مختلف، سعی می‌کنیم که به شما کمک کنیم تا تصمیم بهتری برای خرید اشتراک خود بگیرید.

در حال حاضر، انواع مختلفی از اپراتورهای اینترنت ADSL برای خرید در دسترس هستند، از جمله شاتل، آسیاتک، مخابرات، صبانت، های وب و… با مراجعه به وب‌سایت هر یک از این اپراتورها، قیمت‌های آنها برای یک ماه را مشاهده کردیم که در ادامه آنها را می‌توانید ببینید.

بدون شک هر شرکت بسته‌های مختلفی را بر اساس هزینه و حجم مختلف آماده کرده است که از هر اپراتور یک مدل را انتخاب کرده‌ایم. همچنین ممکن است در پنل کاربری هر شرکت، بسته‌های متنوع‌تری برای مشتریان وجود داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که ۹ درصد مالیات به قیمت‌های ذکرشده اضافه خواهد شد.

بیشترین سرعتی که اکثر اپراتورها در حال حاضر ارائه می‌دهند، ۲ مگابیت بر ثانیه است که به مشترکین امکان دانلود تقریباً ۲۵۰ کیلوبایت به اختیار می‌گذارد. حجم مصرفی هر بسته نیز منصفانه است و پس از استفاده از آن، سرعت اینترنت کاربر به ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه کاهش می‌یابد. اگر زمان استفاده از بسته اینترنتی خریداری شده تمام شود، می‌توانید حجم اضافی خریداری کنید که هر گیگابایت آن معمولاً با قیمت ۴ هزار تومان موجود است.

توجه کنید که برای استفاده از سرعت بالاتر برای هر بسته اینترنت، سیم‌کشی ساختمان شما نیز باید قادر به انتقال داده با این سرعت باشد. به‌عنوان مثال، احتمالاً شما یک سرویس ۸ مگابیتی را فعال کرده‌اید، اما سرعت واقعی که ممکن است داشته باشید فقط ۳ مگابیت بر ثانیه باشد. برای حل این مشکل، می‌توانید از اپراتور خود بخواهید که یک کارشناس را برای بررسی این موضوع به منزل شما بفرستد قبل از خریداری بسته اینترنت.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنید

برای شرکت در گفتگو با دیگر کاربران ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادات دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید از آخرین اطلاعات مطلع شوید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو حفظ شده است | دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *