مک‌بوک تاشو ۲۰ اینچی از اپل: آینده‌ای برای تکنولوژی لپ‌تاپ‌ها

فناوری دیجیتال

لطفاً احساس راضی بودن خودتون از دیجیاتو رو انتخاب کنید.

چه تغییراتی می‌تونیم اعمال کنیم تا تجربه‌ی بهتری براتون ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت و همراهی شما در بهبود و بهتر شدن دیجیاتو سپاسگزاریم.

مینگ-چی کو: شرکت اپل در حال کار کردن بر روی مک‌بوکی با صفحه نمایش تاشوی ۲۰ اینچی است. به نظر می‌رسد که اپل در سال ۲۰۲۷ تولید این مک‌بوک‌های با نمایشگر ۲۰ اینچی تاشو را آغاز خواهد کرد.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

جدیدترین تکنولوژی

ویدیوی مرتبط

به گفته یک تحلیلگر معروف محصولات اپل به نام "مینگ-چی کو"، اپل قصد دارد تا طی سه سال آینده یک لپتاپ مک‌بوک با یک صفحه نمایش تاشو ۲۰ اینچی را به بازار عرضه کند.

شخصی در شبکه اجتماعی ایکس، اعلام کرده که تنها دستگاه اپل با نمایشگر قابل انعطاف که برنامه توسعه مشخصی دارد، مک بوک با نمایشگر قابل انعطاف است.

"تنها محصول شرکت اپل با صفحه نمایش قابل انعطاف که یک برنامه توسعه واضح دارد، مک‌بوک با صفحه نمایش ۲۰.۳ اینچی است که منتظریم تا سال ۲۰۲۷ به طور گسترده تولید شود."

موجودی اطلاعات اضافی در مورد این محصول اعلام نشده است.

لپ‌تاپ مک با صفحه نمایش قابل تاشو در حال توسعه است. کو، منبع سومی است که به پیشرفت لپ‌تاپ مک با صفحه نمایش قابل تاشو اشاره می‌کند. پیش از این، "راس یانگ"، کارشناس صنعت نمایشگر و همچنین وب‌سایت کره‌ای The Elec این ادعا را مطرح کرده بودند.

در حال حاضر، بزرگترین لپتاپ اپل، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی است. البته پیش از آن با مک‌بوک ۱۷ اینچی هم روبه‌رو شده بودیم که اپل در سال ۲۰۱۲ تولید آن را متوقف کرد. حالا به نظر می‌رسد اپل روی یک مک‌بوک با نمایشگر ۲۰ اینچی کار می‌کند. در حالی که کمی اطلاعاتی درباره طراحی این محصول منتشر نشده است، در حالت استفاده به صورت یک لپتاپ سنتی، نمایشگر کوچکتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در حینی که شایعات زیادی در مورد آیفون و آیپد تاشو اپل وجود دارد، کو می‌گوید مک‌بوک ۲۰ اینچی تنها محصول تاشو اپل با یک برنامه توسعه مشخص است. بنابراین به نظر می‌رسد نباید منتظر معرفی آیفون یا آیپد تاشو در آینده نزدیک باشیم.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دهید

برای شرکت در گفتگو با کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دسترسی سریعتر به اخبار فناوری، علم و خودرو، بهترین راه شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو هستند. اگر می‌خواهید همیشه به‌روز باشید، بهترین انتخاب دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *