نقد و بررسی سفر به هند ایلان ماسک و برنامه‌های تسلا

پدیجیاتو

لطفاً درجه رضایت خود از دیجیاتو را مشخص کنید. چگونه می‌توانیم تجربه‌ی بهتری برای شما ارائه دهیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از همراهی شما در بهبود و توسعه‌ی دیجیاتو سپاسگزاریم.

الان ماسک به دلایل مربوط به مشکلات تسلا، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. به گزارش‌ها، ماسک قصد دارد که در هند یک سرمایه‌گذاری بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه دیجیاتو شوید.

جدیدترین تکنولوژی

ویدیوی مرتبط

به دلیل مشکلات اخیر در شرکت تسلا، «ایلان ماسک» سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. این شرکت خودروسازی آمریکایی در مدت چند ماه گذشته با مشکلاتی از قبیل رقابت با رقبای خود و همچنین اخراج کارمندان روبرو شده و در هفته گذشته نیز تحویل خودروهای سایبرتراک را به دلیل مشکل در پدال گاز متوقف کرده بود.

رئیس اجرایی شرکت تسلا باید در این هفته با «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند، دیدار کند، اما اکنون سفر او لغو شده و به زمان دیگری موکول شده است. ماسک در یک پست جدید اعلام کرده است:

با تاسف، تعهدات زیادی نسبت به تسلا وجود دارد که باعث تأخیر در سفر به هند می شود، اما با شوق منتظر دیدار در انتهای این سال هستم.

طرح‌های الن ماسک برای بازار رشددهنده هند

الن ماسک درباره طرح‌هایش برای این سفر به جزئیات زیادی اشاره نکرده است، اما منابع رویترز ادعا کرده‌اند که او قصد دارد در این کشور یک سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد. به گزارش این منبع، ماسک قصد دارد که یک کارخانه جدید در هند احداث کند و از رشد بازار خودروهای برقی در این کشور به عنوان یک فرصت استفاده کند.

در پیشینه گذشته، به توسعه بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره کرده بودیم.

«تا سال ۲۰۳۰، هند تصمیم گرفته است فقط خودروهای الکتریکی را به فروش برساند. این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را دارا است.»

تصمیم ایلان ماسک برای به تعویق انداختن سفرش به هند، همراه با اعلام درآمد سه‌ماهه اول شرکت تسلا، احتمالاً تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل، ماسک قرار است جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار کند تا گزارش مالی تسلا را ارائه دهد، در حالی که ابتدا سفر به هند برای ۲۱ و ۲۲ آوریل برنامه‌ریزی شده بود.

تسلا در گذشته اخیر تلاش زیادی برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی کرده است؛ زیرا شرکت‌های رقیب قیمت محصولات خود را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده‌اند. همچنین، در ماه گذشته گزارشی منتشر شده بود که این شرکت در حال تعدیل بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان است. ماسک اشاره کرده بود که تسلا برای رسیدن به سطح بالاتر، نیاز به بازنگری کامل سازمانی دارد.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و اندیشه‌های خود را بیان کنید

برای مشارکت در گفتگو ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو، سریع‌ترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهتر است شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو از طریق سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

وارد شدن به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمزعبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *