نقد و بررسی فیدلیتی پرستیژ: ارتقای قابل توجه از فیدلیتی پرایم

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی هستید یا نه؟

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شده است.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمندتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

نگاهی به ویژگی‌های خودروی معروف فیدلیتی پرستیژ، که این روزها در بازار مورد توجه قرار دارد. ویژگی‌های فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه قبلی یعنی فیدلیتی پرایم به طور قابل توجهی بهبود یافته و با یک خودروی قدرتمند‌تر روبرو هستیم.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه این سایت شوید و ثبت‌نام کنید.

اخبار جدید در حوزه فناوری

محصول جدید گروه بهمن به نام فیدلیتی پرستیژ اخیراً روانه بازار شده است. این محصول دارای ارتقاهای قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی، یعنی فیدلیتی پرایم، می‌باشد. این ارتقاها می‌تواند عامل موثری برای افزایش فروش این خودرو در ایران باشد.

پرایم فیدلیتی، مانند فیدلیتی پرستیژ، به دو نسخه پنج و هفت نفره در بازار عرضه می‌شود. این دو نسخه از نظر ابعاد و اندازه یکسان هستند. نسخه هفت نفره دارای دو صندلی با فاصله محوری کمتر در بخش بار است که می‌توانند به راحتی تاشده شوند. همچنین، قیمت نسخه پنج نفره کمی کمتر از نسخه هفت نفره است.

بهترین ارتقا در ویژگی‌های فیدلیتی پرستیژ نسبت به فیدلیتی پرایم، بهبود موتور این ماشین است. نسخه پرستیژ از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت استفاده می‌کند که حداکثر قدرت آن ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه مرطوب (WDCT) نیز مسئول انتقال قدرت در این ماشین است. البته فیدلیتی پرستیژ همچنان دارای یک کراس‌اوور دیفرانسیل جلو است و از این خودرو نمی‌توان به عنوان یک خودروی بیراهه‌نوردی انتظار داشت.

تغییر بزرگ دیگر در ویژگی‌های فیدلیتی پرستیژ نسبت به فیدلیتی پرایم، افزودن دستیارهای رانندگی خودران به این محصول است. رادار تشخیص نقاط کور(BSD)، سیستم هشدار تصادف از عقب (RLTA) و سیستم هشداردهنده حرکت بین خطوط (LDW) و کروز کنترل تطبیقی در این خودرو نصب شده‌اند و امکان رانندگی نیمه خودران را برای راننده فراهم می‌آورند.

فهرست مشخصات پرستیژ فیدلیتی:

مطالب و اخبار مرتبط

نقدها و انتقادات خود را وارد کنید

برای بحث و گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

توصیه‌های دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین روش برای دسترسی سریع به اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهترین راه این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ می‌باشد | این وبسایت توسط سرورهای قوی شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به پنل کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *