نمایش تبلیغات ویندوز ۱۱ در منوی استارت و امکانات جدید آپدیت

الکترونیک

لطفا احساس خود را از دیجیاتو بیان کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت شما در بهبود و رشد دیجیاتو سپاسگزاریم.

به‌روزرسانی اخیر ویندوز ۱۱، تبلیغات را به منوی استارت افزوده است.

در منوی استارت ویندوز ۱۱، برنامه‌های پیشنهادی از فروشگاه مایکروسافت نمایش داده می‌شود.

ثبت‌نام در دیجیاتو را انجام دهید تا بتوانید از امکانات ویژه و بخش‌های مختلف این سامانه بهره‌مند شوید و به عنوان عضو ویژه دیجیاتو فعالیت کنید.

تازگی‌های فناوری

ویدیوی مرتبط

ماه گذشته اعلام شد که شرکت مایکروسافت درحال آزمایش نمایش تبلیغات در منوی استارت ویندوز ۱۱ است. اکنون ردموندی‌ها این تغییر را به منوی استارت ویندوز ۱۱ افزوده‌اند. کاربران سیستم‌عامل مایکروسافت پس از دریافت به‌روزرسانی KB5036980 این تبلیغات را مشاهده می‌کنند که شامل برنامه‌های پیشنهادی از استور مایکروسافت در منوی استارت است.

مایکروسافت در یادداشت مرتبط با به‌روزرسانی KB5036980 ویندوز ۱۱، تفسیر می‌کند:

"در بخش پیشنهادات منوی استارت، تعدادی از برنامه‌های مایکروسافت ارائه شده است. این برنامه‌ها از یک گروه کوچک از توسعه‌دهندگان برجسته تهیه شده‌اند و به شما کمک می‌کنند تا برنامه‌های فوق‌العاده موجود را کشف کنید."

در منوی استارت ویندوز ۱۱، امکان از بین بردن تبلیغات یا «پیشنهادات برنامه» وجود دارد. برای این کار، به بخش شخصی‌سازی در تنظیمات ویندوز رفته و در صفحه منوی استارت، گزینه «Show recommendations for tips, app promotions, and more» را غیرفعال کنید.

هرچند دریافت به‌روزرسانی KB5036980 فعلاً اختیاری است، اما مایکروسافت در هفته‌های آینده قصد دارد که همه‌ی کاربران ویندوز ۱۱ را به نصب آن وادار کند. این شرکت نرم‌افزاری از بیش از ۱۰ سال است که سعی می‌کند تبلیغات را در ویندوز نمایش دهد. در حال حاضر، بخش‌های تبلیغاتی در صفحه لاک‌اسکرین و منوی استارت ویندوز ۱۰ وجود دارند و چند سال پیش، مایکروسافت آزمایش تبلیغات در داخل فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ را انجام داده بود.

به‌جای نمایش تبلیغات، این به‌روزرسانی بهبودهایی در آیکون‌ها و ویجت‌های نوار وظایف ارائه می‌دهد تا دیگر پیکسلی یا تاریک نمایش داده نشوند. همچنین، مجموعه‌ی گسترده‌تری از آیکون‌های متحرک نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مطالب و خبرهای مرتبط را مطالعه کنید و دیدگاه‌ها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای شرکت در گفتگوها، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو:

برای به‌روز ماندن در حوزه فناوری، علم و خودرو، بهترین راه دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است.

تمامی مالکیت‌ها برای وبسایت دیجیاتو محفوظ می‌باشد | این وبسایت با استفاده از سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری را آغاز کنید، سپس یک حساب کاربری جدید بسازید و در صورت لزوم رمز عبور خود را فراموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *