هواوی Pura 70: پیش‌بینی فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاه تا پایان ۲۰۲۴

وبسایت‌های دیجیتال

خواهشمند است از عملکرد دیجیاتو خود را به ما اعلام کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و پیشرفت دیجیاتو متشکریم.

احتمالاً هواوی تا پایان سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰ میلیون گوشی Pura 70 را می‌فروشد. از نظر تعداد فروش، انتظار بالایی از سری Pura 70 قابل داشتن است.

برای استفاده از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

جدیدترین فناوری

ویدیوی مرتبط

هواوی به تازگی از سری گوشی هوشمند Pura 70 رونمایی کرده است. این شرکت چینی، اگر با مشکل تولید مواجه نشود، می‌تواند بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی‌های هوشمند را تا سال ۲۰۲۴ به فروش برساند.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، یک تحلیلگر به نام "سوی کیان" از شرکت TechInsights پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های پرو، پرو پلاس و اولترا از این سری باعث افزایش درآمد فروش و رشد هواوی خواهند شد. این گوشی‌ها همچنین می‌توانند رکوردهای فروش جدیدی را برای این شرکت به وجود آورند.

دستگاه‌های هواوی Pura 70 Plus، Pura 70 Pro و Pura 70 Ultra، همگی از تراشه کایرین ۹۰۱۰ استفاده می‌کنند. با این حال، Pura 70 Ultra که جالب‌ترین محصول در این سری است، دارای یک دوربین متحرک با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل است.

طراحی و حافظه‌های سری Pura 70 هواوی

هر چهار مدل جدید از گوشی‌های پرچمدار شرکت هواوی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که زیبایی و ظاهر آن‌ها را از مدل‌های قبلی سری P هواوی متمایز می‌کنند.

ماژول دوربین این گوشی‌ها به شکل مثلث طراحی شده و به‌گونه‌ای است که با رنگ پنل پشتی دستگاه هماهنگی بیشتری داشته باشد. طراحی نسخه استاندارد صاف و مسطح است، درحالی‌که مدل‌های دیگر این سری دارای لبه‌هایی کمی خمیده هستند.

به علاوه، گزینه‌های پرو پلاس و اولترای این مدل در طرح‌های چرمی و روکش طلایی نیز موجود هستند که به‌عنوان دو طراحی جدید و ویژه از شرکت هواوی معرفی شده‌اند. وزن نسخه استاندارد ۲۰۷ گرم است، در حالی‌که پرو مدل ۲۲۰ گرم وزن دارد. همچنین، نسخه اولترا با وزن ۲۲۶ گرم عرضه می‌شود.

هواوی Pura 70 Ultra با دو نسخه حافظه ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه می‌شود. هر دو نسخه ۱۶ گیگابایت رم دارند که به‌ترتیب با قیمت ۹۹۹۹ یوان (حدود ۱۳۸۰ دلار) و ۱۰۹۹۹ یوان (حدود ۱۵۲۰ دلار) وارد بازار خواهند شد. این دو مدل در چهار رنگ مشکی، سفید، قهوه‌ای و سبز موجود هستند.

همچنین Pura 70 پرو پلاس در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۶+۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۷۹۹۹ یوان (حدود ۱۱۰۵ دلار) و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۹۹ یوان (حدود ۱۲۴۵ دلار) عرضه می‌شود. این مدل نیز در رنگ‌های مختلفی ازجمله مشکی، نقره‌ای و سفید موجود خواهد بود.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و اندیشه‌های خود را ثبت کنید

برای مشارکت در بحث‌ها ثبت نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو متعلق به این وبسایت می‌باشد | این وبسایت با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به پنل کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *