وان‌پلاس نورد ۴ و نورد CE4 لایت: ارائه‌ی گوشی‌های میان‌رده جدید با سخت‌افزار قدرتمند

تکنولوژی دیجیتال

لطفا انتخاب کنید که چقدر از دیجیاتو راضی هستید.

چگونه می توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و هدفمند شدن دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

ویژگی‌های اصلی گوشی‌های وان‌پلاس نورد ۴ و نورد CE4 لایت لو روشن شدند.

احتمالاً گوشی‌های میان‌رده وان‌پلاس دارای سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی خواهند بود.

برای استفاده از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد در دیجیاتو، عضو ویژه شوید و در دیجیاتو ثبت‌نام کنید.

تکنولوژی جدید

ویدئوهای مرتبط

برند وان‌پلاس قصد دارد چند گوشی میان‌رده را به‌زودی با نام CE4 معرفی کند. یکی از این گوشی‌ها، وان‌پلاس نورد ۴ است که به عنوان یک ارتقای جزئی نورد CE4 محسوب می‌شود. دیگری گوشی نورد CE4 لایت خواهد بود.

یکی از اجزای پیشرفته سخت‌افزاری در گوشی وان‌پلاس Nord 4، تراشه آن است. در حالی که Nord CE4 با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ تجهیز شده است، Nord 4 قرار است از تراشه جدیدتر اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ به جای آن استفاده کند. این خبر توسط کاربری به نام Yogesh Brar در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است.

مشخصات ممکن وان‌پلاس نورد ۴ و نورد CE4 لایت

شایعات نشان می‌دهد که وان‌پلاس نورد ۴ به واقع یک نسخه تغییر یافته از گوشی Ace 3V خواهد بود. Ace 3V تازه در چین معرفی شده است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ کوالکام قدرت می‌گیرد و دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۴ اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است.

OnePlus Ace 3V has other specifications including 12/16 GB of RAM, 256/512 GB of internal memory, a triple camera (50MP + 8MP + 16MP), and a large 5500 mAh battery with support for 100W wired charging.

بدیهی است که این برند نیز قصد دارد یک گوشی میان‌رده دیگر را عرضه کند. این گوشی به نام Nord CE4 Lite بوده و منتظریم به زودی از آن رونمایی شود. ظاهراً این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام تجهیز خواهد شد. تراشه آن تنها چیزی است که ما در حال حاضر درباره Nord CE4 Lite می‌دانیم. هر دو گوشی OnePlus Nord 4 و Nord CE4 Lite در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر و رسمیت آن، باید صبر کنیم تا زمان انتشار آن فرا رسد.

این شرکت چند هفته پیش گوشی پرچمدار OnePlus 12 را به بازار عرضه کرد. این محصول دارای ویژگی‌هایی از قبیل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و رم ۱۲/۱۶/۲۴ گیگابایتی می‌باشد و دارای قدرت سخت‌افزاری بسیار بالا است.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و اندیشه‌هایتان را ثبت کنید

برای شرکت در گفتگو با دیگر کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار فناوری، علم و خودرو، پیشنهاد می‌کنم شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید تا همواره به‌روز باشید.

تمامی حقوق وبسایت دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک محفوظ می‌باشد. دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *