ویژگی اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق واتس‌اپ: تازه‌ترین امکانات و انتظارات

الکترونیک‌ها

لطفاً سطح رضایت خود از دیجیاتو را اعلام کنید. چگونه می‌توانیم تجربه‌ی بهتری برای شما فراهم کنیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو سپاسگزاریم.

اطلاعات بیشتر درباره قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها در واتس‌اپ منتشر شدند، اما این قابلیت هنوز در نسخه پایدار واتس‌اپ عرضه نشده است.

برای بهره‌مندی از امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه آن شوید.

آخرین پیشرفت‌های فناوری

ویدیوهای مربوطه

اگر شما معمولاً با خانواده و دوستانتان از واتس‌اپ استفاده می‌کنید، تغییراتی در این برنامه در راه هستند که ممکن است انتقال فایل‌ها را برای شما راحت‌تر کنند. به نظر می‌رسد که این ویژگی که قبلاً معرفی شده بود، به سرعت پیشرفت می‌کند و ممکن است بتواند ویژگی‌های معادل خود را در سیستم‌عامل‌هایی مانند AirDrop در iOS و Quick Share در اندروید جایگزین کند.

ویژگی اشتراک‌گذاری فایل از طریق بلوتوث در واتس‌اپ برای افرادی که در نزدیکی یکدیگر هستند، اولین‌بار در ژانویه ۲۰۲۴ (اوایل بهمن ماه ۱۴۰۲) شناسایی شد؛ هرچند این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اما برخی امکانات جدید و مجوزهای لازم به رابط کاربری افزوده شده است. این اطلاعات توسط WaBetaInfo در نسخه ۲.۲۴.۹.۲۲ بتای این نرم‌افزار کشف شده است.

استفاده از ویژگی اشتراک‌گذاری فایل اختصاصی واتس‌اپ بسیار آسان است؛ زمانی که می‌خواهید فایلی را به اشتراک بگذارید، به راحتی می‌توانید از بخش جدیدی در این اپلیکیشن استفاده کنید تا کاربران نزدیک را پیدا کرده و فایل را به اشتراک بگذارید. واتس‌اپ از بلوتوث یا Wi-Fi دستگاه شما برای برقراری اتصال با یک دستگاه دیگر (بدون نیاز به اینترنت) استفاده می‌کند؛ در نهایت، هر دو طرف باید این بخش اشتراک‌گذاری جدید را برای اتصال باز کنند. البته توجه داشته باشید که این ویژگی هنوز برای عموم کاربران در دسترس نیست.

فعال‌سازی این ویژگی اختیاری، به معنای داشتن کنترل بیشتری بر روی حریم خصوصی است. علاوه بر این، واتس‌اپ تضمین می‌کند که سیستم اشتراک‌گذاری فایل‌ها همچنان با رمزگذاری برای افزایش امنیت حفظ می‌شود و شماره تلفن‌ها حتی در زمان اشتراک‌گذاری نیز پنهان می‌مانند.

برای استفاده از این امکان، شما باید به واتس‌اپ مجوزهایی را اعطا کنید، از جمله دسترسی به فایل‌هایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید و اجازه استفاده از سرویس‌های مکانی دستگاه خود را بدهید.

گزینه به اشتراک گذاری فایل جدید در واتساپ می‌تواند به عنوان یک مزیت بزرگ برای این شبکه اجتماعی محسوب شود، به خصوص زمانی که با اتصال اینترنت نامناسب یا فایل‌های حجیم سر و کار دارید. واتساپ در مدت‌های اخیر با میزبانی ویژگی‌های جدید و متعدد، به برنامه‌ای قدرتمند و کاربرپسند تبدیل شده است، و این ویژگی جدید نیز می‌تواند این فرآیند را تسریع بخشد.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و افکار خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگوها، ثبت‌نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دستیابی سریع‌تر به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را پیگیری کنید. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، حتماً از دیجیاتو استفاده کنید.

تمام حقوق مربوط به وبسایت دیجیاتو تحت حفاظت قرار دارد، که از طریق سرورهای پرقدرت پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری: وارد شدن به حساب کاربری

ساخت حساب کاربری: ایجاد حساب کاربری جدید

فراموشی رمز عبور: بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *