پروژه نئوم عربستان: جلب سرمایه‌گذاران خارجی و تور پروژه The Line

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی هستید یا خیر؟

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ذخیره شد.

از همراهی شما در بهبود و پیشرفت دیجیاتو متشکریم.

به نظر می‌رسد عربستان قصد دارد برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به پروژه‌های نئوم خود روی بیاورد. با برگزاری یک تور برای پروژه نئوم، این کشور قصد دارد پیشرفت‌های انجام‌شده در پروژه The Line را به نمایش بگذارد.

برای استفاده از ویژگی ها و منابع مختلف در دیجیاتو، ثبت نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تکنولوژی جدید

صدها بانکدار و سرمایه‌گذار خارجی به نظر می‌رسد قصد دارند در آینده به پروژه Neom عربستان سر بزنند. سازندگان این پروژه پرهزینه به دنبال جذب بودجه برای پایان دادن به آن هستند. عربستان به نظر می‌رسد با برگزاری یک تور قصد دارد پیشرفت‌های انجام‌شده در پروژه The Line را به نمایش بگذارد. این پروژه ۱۷۰ کیلومتری به دلیل مالی، تنها ۲.۴ کیلومتر از آن ساخته می‌شود.

بلومبرگ از منابع آگاه گزارش داده است که عربستان احتمالاً سرمایه‌گذاران مختلف را میزبان خواهد کرد. هدف این جمع‌آوری و بازدید از نئوم، جلب توجه بانکداران و سرمایه‌گذاران به این شهر بیابانی است. قبلاً عربستان با برگزاری نمایشگاه در شهرهای مختلف مانند نیویورک و لندن و با نمایش ویدیوهای واقعیت مجازی از این شهر، قصد داشت تا سرمایه‌گذاران را به این پروژه جذاب ترغیب کند.

جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم شامل اقسام مختلفی است و یکی از عجیب‌ترین قسمت‌های آن، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تکمیل شود. البته به نظر می‌رسد عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه کاهش داده است. درحالی که دولت این کشور در مقطعی امیدوار بود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

به گفته برخی از منابع آگاه، تاکنون برخی از بانک‌های خارجی در ارائه وام‌های بزرگ به نئوم هوشمند مردد بوده‌اند، زیرا عربستان هنوز به این پروژه ضمانت دولتی نداده است. بیشتر بودجه نئوم تاکنون به صورت تزریق سهام از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که توسط ولیعهد، «محمد بن سلمان» مدیریت می‌شود، فراهم شده است.

عربستان قصد دارد با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های خارجی، برنامه‌های چشم‌انداز ۲۰۳۰ را پشتیبانی کند و به امید اینکه تا سال ۲۰۳۰، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد دلار را به دست آورد که تقریباً سه برابر بیشتر از مقدار فعلی خود باشد.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنید

برای شرکت در بحث با کاربران ثبت‌نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دسترسی سریعتر به اخبار فناوری، علم و خودرو، بهترین راه از شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو استفاده کنید. اگر می‌خواهید با اطلاعات جدید آشنا شوید، بهترین انتخاب شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است.

تمامی مالکیت‌ها به وبسایت دیجیاتو تعلق دارد | دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی کلمه عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *