پشتیبانی سناتور آمریکایی از شکایت ضدانحصار علیه اپل

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از عملکرد دیجیاتو راضی هستید یا خیر؟ چگونه میتوانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمندتر دیجیاتو قدردانی می‌کنیم.

سناتور آمریکایی اظهار داشت: تمرکز برنامه iMessage توسط اپل، باعث حفظ اولویت شرکت در صنعت موبایل می‌شود. سناتور "الیزابت وارن" با انتشار ویدیو، حمایت خود از شکایت وزارت دادگستری علیه اپل را نشان داده است.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تکنولوژی جدید

ویدیوی مرتبط

سناتور "الیزابت وارن" ویدیویی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است که در آن اظهار داشته که پیام‌های سبز (پیام‌های غیر iMessage که از طریق MMS یا SMS ارسال می‌شوند) "روابط افراد را از بین می‌برند". او همچنین از آن‌ها به‌عنوان "یکی از تاکتیک‌های پلیدی" یاد کرده است که "اپل برای حفظ انحصار مطلق خود بر بازار موبایل از آن‌ها استفاده می‌کند".

وارن با ضبط این پیام ویدیویی، حمایت از شکایت وزارت دادگستری علیه اپل را نشان داد و استدلالی نسبتاً عجیب را انتخاب کرده است. سناتور وارن در پست خود می‌گوید: «وقت آن رسیده که انحصار اپل را بر بازار موبایل بشکنیم».

او توضیح فرمود:

"پیام‌های سبز آیفون‌ها، روابط را از بین می‌برند. بله، کاربران غیر آیفون در سراسر جهان از پیام‌های گروهی محروم هستند. از چت‌های مربوط به تیم‌های ورزشی گرفته تا چت‌های تولد و برنامه تعطیلات، آن‌ها از چنین چیزهایی محروم هستند. پس کدام کسی در این موضوع مسئول است؟ اپل."

به منظور حفظ انحصار، اپل از iMessage استفاده می‌کند. او در ویدیویی به اپلیکیشن Beeper Mini اشاره می‌کند که iMessage را برای کاربران اندرویدی فراهم می‌کرد. اما پس از چندین بار مسدود شدن توسط اپل و حذف شدن از گوگل پلی، از پیام‌های سبز به‌عنوان تاکتیکی برای تسلط بر بازار یاد می‌کند که اپل از آن بهره می‌برد.

"این تنها یکی از روش‌های ناروا است که اپل برای حفظ تسلط کامل خود بر بازار تلفن همراه استفاده می‌کند. اپل از تسلط خود استفاده کرده تا افراد آمریکایی را در سرویس‌های خود محدود کند و میلیاردها دلار سود به‌دست آورد. اپل حتی از هر پرداخت، سهمی را دریافت می‌کند و برنامه جدیدی را مسدود کرده است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد از iMessage استفاده کنند و پیام‌های آبی دریافت کنند."

در انتهای ویدیوی خود، سناتور وارن اظهار داشت:

"به همین دلیل وزارت دادگستری ماه گذشته از شرکت اپل به دلیل رفتارهای تباه و گسترده‌اش شکایت کرد؛ و این کار صحیحی است. اکنون زمان پایان دادن به انحصار اپل فرا رسیده است."

مطالب و خبرهای مرتبط

پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنید

برای مشارکت در گفتگو با سایر کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

دیجیاتو، بهترین راه برای دسترسی سریع به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات به‌روز را دنبال کنید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را پیگیری کنید.

تمامی حقوق مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ می‌باشد | این وبسایت توسط سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به اکانت

ایجاد اکانت

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *