پیشنهادات و کالبدشکافی: هواوی Pura 70 اولترا

رقم‌های دیجیتالی

لطفاً سطح راضی‌نمایی خود را از دیجیاتو مشخص کنید. چگونه می‌توانیم تجربه بهتری را برای شما ارائه دهیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت گردید. از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو سپاسگزاریم.

نمایشگر کالبدشکافی هواوی Pura 70 اولترا، روش جدید دوربین آن را نشان می‌دهد. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی با ساختار جمع‌شونده است که مکانیزم نوآورانه آن در این معرض کالبدشکافی قابل مشاهده است.

به دیجیاتو ملحق شوید تا از امکانات و بخش‌های ویژه‌ی آن بهره‌مند شوید.

آخرین پیشرفت‌های فناوری

فیلم‌های مرتبط

هواوی در هفته‌ی گذشته از سری گوشی‌های هوشمند Pura 70 رونمایی کرد، این گوشی‌ها به نظر می‌رسد که موفقیت بزرگی را برای چین در پی دارند و هواوی قصد دارد تا تا پایان سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از آن‌ها را به فروش برساند. حالا ویدیوی تجزیه و تحلیل بزرگ‌ترین عضو این خانواده، یعنی هواوی Pura 70 الترا منتشر شده که اجزای داخلی آن از جمله سنسور دوربین خاص خود را نشان می‌دهد.

همانطور که در توضیحاتی درباره سری Pura 70 اشاره شده است، یکی از جنبه‌های حیاتی این خانواده، بهره‌مندی از طراحی جدید هواوی به نام "طراحی وین" است. Pura 70 Ultra همچنین به دلیل این ویژگی، طراحی شیک و دلنشینی دارد که شامل حاشیه‌های نسبتاً باریک اطراف صفحه نمایش و طرح مثلثی دوربین است. این دستگاه البته کمی سنگین است و دارای وزنی حدود ۲۳۲ گرم است، به این معنا که حتی یک کمی سنگین‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس است.

ویژگی بارز گوشی Huawei Pura 70 Ultra کالبدشکافی، دوربین اصلی با مکانیزم جمع‌شونده است. وقتی دوربین غیرفعال است، لنز با ماژول دوربین عقب هم‌سطح می‌شود تا از خط‌و‌خش محافظت شود و این امکان را به Huawei می‌دهد تا از سنسور بزرگ‌تری در فضای محدودتر استفاده کند، همانطور که در ویدیوی کالبدشکافی نیز نشان داده شده است.

یک نکته جالب دیگر این است که دوربین گوشی Pura 70 Ultra با دارا بودن گواهی IP68، مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است. Pura 70 Ultra اولین گوشی است که از چنین طراحی دوربین خلاقانه‌ای بهره می‌برد.

گوشی هواوی Pura 70 اولترا از پردازنده اصلی کایرین ۹۰۱۰ استفاده می‌کند. اگرچه انتظار می‌رود که این پردازنده در رده‌ی برترین‌ها باشد، اما بر اساس ارزیابی‌های بنچمارک، عملکرد آن با چیپ‌هایی مانند اسنپدراگون ۸۸۸ و دایمنسیتی ۸۲۰۰ هم‌سطح است.

بدون شک، کارایی آن نسبت به مدل Kirin 9000s که در گوشی Mate 60 از هواوی استفاده شده بود، بهبود یافته است. سیستم خنک‌کننده با بخار (VC) نیز یکی از ویژگی‌های چشم‌گیر این دستگاه است که در ویدیوی فوق قابل مشاهده است.

به نظر می‌رسد که این مکانیسم، هرچند شبیه به VCهای معمولی آلیاژ مس است، اما در ویدیوی کالبدشکافی آن ذکر شده است که به طرز قابل توجهی سبک‌تر و نازک‌تر است. بنابراین، می‌توان فرض کرد که شاید هواوی از جنس کامپوزیتی برای خنک‌کننده محفظه بخار دستگاه خود استفاده کرده باشد که در عملکرد انتقال حرارت به خوبی عمل می‌کند.

مطالب و اخبار مربوطه

نظرات و دیدگاه‌هایتان را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو ثبت‌نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادات دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین راه برای دستیابی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق متعلق به وب‌سایت دیجیاتو است و این وب‌سایت با استفاده از سرورهای قوی پارس‌پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ساخت اکانت

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *