پیشنهاد جدید: پیکاپ بی‌وای‌دی و ورود به بازار مکزیک در آینده نزدیک

تکنولوژی دیجیتال

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ذخیره شد.

از اینکه ما را در بهبود و بهتر شدن دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

با انتظار برای پیکاپ بی‌وای‌دی در آینده نزدیک آماده باشید!

به گزارش رسانه‌های چینی، پیکاپ بی‌وای‌دی به زودی وارد بازار خواهد شد. مکزیک اولین کشوری است که این پیکاپ را به خود می‌بیند.

برای استفاده از امکانات و ویژگی‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه دیجیاتو شوید و ثبت‌نام کنید.

تکنولوژی جدید

تولیدکنندگان خودروی چینی در سال‌های اخیر علاقه زیادی به ساخت پیکاپ‌ها نشان داده‌اند. حتی شرکت چری که تاکنون تجربه‌ای در تولید پیکاپ نداشته است، تصمیم گرفته است با همکاری دیگر تولیدکنندگان خودروی چینی اقدام به ساخت پیکاپ کند. این نشان می‌دهد که غول خودروسازی چینی نیز علاقه‌ای به ورود به بازار پیکاپ‌ها ندارد. براساس گزارش‌های رسانه‌های چینی، پیکاپ بی‌وای‌دی به زودی وارد بازار خواهد شد.

شرکت چینی بی‌وای‌دی حضور گسترده‌ای در بازار خودرو آمریکای جنوبی دارد و به نظر می‌رسد مکزیک نخستین کشوری باشد که پیکاپ‌ بی‌وای‌دی در آن رونمایی خواهد شد. باید به این نکته اشاره کنیم که بی‌وای‌دی در مکزیک یک خط تولید دارد و اتوبوس‌های برقی را در این کارخانه تولید می‌کند.

توسعه دهندگان و مهندسان شرکت بی‌وای‌دی تصمیم گرفته‌اند که برای به دست آوردن فروش سریع، مدل پیکاپ خودرو خود را به شکلی مشابه با فورد F-150 طراحی کنند. این اقدام به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در بازار آمریکای لاتین به یک فروش قابل قبول دست یابند، زیرا فورد F-150 یک خودروی بسیار محبوب در سراسر جهان است. البته بی‌وای‌دی همچنین در حال روی کردن رویای ورود به بازار آمریکا نیز می‌باشد.

مشخصات فنی احتمالی خودرو باریکه بی‌وای‌دی

بر اساس اطلاعات اولیه‌ای که به دست خبرنگاران رسیده است، می‌توان اظهار داشت که خودرو باریکه بی‌وای‌دی بر پایه پلتفرم BYD DMO توسعه یافته است. این پلتفرم از شاسی نردبانی و سیستم تعلیق کاملاً مستقل استفاده می‌کند. چرخ‌های این خودرو از نوع تمام متحرک الکتریکی می‌باشند. بی‌وای‌دی قصد دارد تا خودرو باریکه خود را به صورت نسخه‌های هیبریدی و تمام الکتریکی در بازار عرضه کند.

وسیله نقلیه BYD با استفاده از سیستم انتقال برقی مجهز به دوربین‌های ۳۶۰ درجه است که به راننده امکان مشاهده محیط اطراف را می‌دهد. این وسیله نقلیه چینی مناسب برای مسیرهای بیراهه است اما برای استفاده در کارهای سنگین مناسب نیست. در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴، اولین نمایش پیکاپ BYD انتظار می‌رود.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بنویسید

برای شرکت در گفتگو با دیگر کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

فناوری، علم و خودرو به سرعتترین شکل از طریق شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو قابل دسترسی است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهترین راه این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات وبسایت دیجیاتو متعلق به آن می‌باشد، این وبسایت توسط سرورهای قوی پارس پک بهره می‌برد.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *