گام‌های اعزام Apple Pay به اروپا: آزادی دسترسی توسعه‌دهندگان به NFC آیفون

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی هستید یا خیر؟

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی و حمایت شما در بهبود و توسعه بهتر دیجیاتو قدردانی می‌کنیم.

فناوری NFC برای پرداخت در آیفون، به نظر می‌رسد از انحصار Apple Pay در اروپا خارج خواهد شد. به نظر می‌رسد رگولاتورهای اتحادیه اروپا در ماه آینده پیشنهاد باز کردن سیستم پرداخت NFC اپل به رقبا را قبول خواهند کرد.

برای استفاده از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد دیجیاتو، عضو ویژه این پلتفرم شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

تکنولوژی جدید

ویدیو مرتبط

اپل به‌زودی احتمالاً به توسعه‌دهندگان در اتحادیه اروپا اجازه خواهد داد از فناوری Tap-to-Pay و پرداخت با NFC این شرکت استفاده کنند. به نظر می‌رسد رگولاتورهای اتحادیه اروپا در ماه آینده قصد دارند سیستم پرداخت اپل را برای رقبا باز کنند؛ در این صورت، نبرد حقوقی دوساله بین این رگولاتورها و کوپرتینویی‌ها در مورد انحصار Apple Pay به پایان خواهد رسید.

در ابتدای سال ۲۰۲۴، کمیسیون اروپا اعلام کرد که اپل تعهد دارد به ارائه‌دهندگان اجازه دهد از قابلیت‌های NFC آیفون به طور آزاد استفاده کنند. به گزارش رویترز، اپل همچنین پیشنهاد می‌دهد که توسعه‌دهندگان بتوانند به فیس آیدی دسترسی داشته باشند تا هویت کاربر را تأیید کنند و کاربران آیفون قادر خواهند بود اپلیکیشن‌های شخص ثالث را به عنوان گزینه پرداخت پیش‌فرض خود انتخاب کنند.

اپل با استفاده از فناوری NFC در اپلیکیشن‌های شخص ثالث، امکان پرداخت بدون تماس از طریق موبایل را فراهم می‌کند. دو سال قبل، کمیسیون اروپا اپل را به این موضوع متهم کرد که با ممانعت از دسترسی توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث به این ویژگی، به نفع کیف پول موبایل Apple Pay عمل کرده است.

در ماه ژانویه سال ۱۴۰۲، اپل به اتحادیه اروپا پیشنهاد داد که توسعه‌دهندگان شخص ثالث نیز به‌صورت رایگان به این فناوری دسترسی داشته باشند. پس از دریافت بازخورد رقبا و مشتریان، اپل خواسته شد که برخی از شرایط را تغییر دهد.

در حال حاضر، کمیسیون اروپا به نظر می‌رسد قصد دارد تا تابستان ۲۰۲۴ (احتمالاً ماه مه) این پیشنهاد را پذیرفته؛ با این حال این زمان‌بندی هنوز ممکن است تغییر کند، زیرا اپل باید جزئیات فنی نهایی را تایید کند. در صورت تصویب، این قابلیت برای ۱۰ سال باقی خواهد ماند. با این حال، احتمال وجود دارد که این تغییرات خارج از اتحادیه اروپا مشاهده نشود. اپل هنوز تصمیم نگرفته است که آیا NFC را برای توسعه‌دهندگان کشورهای دیگر در دسترس قرار خواهد داد یا خیر.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و اندیشه‌های خود را ثبت کنید

برای گفتگو با دیگر کاربران ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

دیجیاتو، بهترین راه برای دسترسی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز بمانید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق متعلق به وبسایت دیجیاتو می‌باشد که توسط سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به پنل کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *