گوشی هوشمند پولستار: ارتباطی نوین بین خودرو و گوشی

تکنولوژی‌های دیجیتال

لطفاً میزان راضی‌بودن خود را از دیجیاتو انتخاب کنید. چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ارائه دهیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از اینکه ما را در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

نخستین گوشی پولستار به منظور هماهنگی با خودروهای الکتریکی به بازار عرضه شد. این گوشی، اولین تلفن هوشمند پولستار است که به منظور بهبود ارتباط بین گوشی و خودرو ساخته شده است.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این سایت شوید.

جیلی، صاحب برند خودروسازی پولستار، تحت تحت مالکیت شرکت سوئدی، از آغاز تلاش می‌کند تا خودروهای برقی نوآورانه‌ای را تولید کند. این شرکت به تازگی اقدام به معرفی اولین تلفن همراه هوشمند خود کرده است، با هدف ایجاد یکپارچگی بیشتر در خودروهای الکتریکی این برند.

تلفن پولستار، به نام Polestar Phone شناخته می‌شود و بدون هیچ مشکلی با خودروهای این برند ادغام می‌شود. خودروهای پولستار دارای یک سیستم نرم‌افزاری اختصاصی به نام Polestar 4 هستند. این گوشی‌ها با همکاری برند چینی Meizu ساخته شده‌اند و این شرکت نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های جیلی شناخته می‌شود.

شرکت پولستار از اینکه برقراری ارتباط بین گوشی‌های هوشمند کاربران و سیستم چندرسانه‌ای خودروها مشکلی پیش روی بسیاری از مخاطبان قرار می‌دهد، آگاه است. برای این منظور، این شرکت تصمیم به عرضه یک تلفن همراه اختصاصی گرفته است تا این وضعیت را بهبود بخشد. البته این گوشی در حال حاضر تنها برای مشتریان خودروهای پولستار در چین قابل دسترسی خواهد بود. از لحاظ طراحی، این تلفن همراه ساده‌تر از گوشی‌های چینی است، اما باز هم نمی‌توان به طراحی آن ایرادی داشت.

مشخصات فنی تلفن هوشمند پولستار هنوز اعلام نشده است، اما با دیدن تصاویر منتشرشده، می‌توان حدس زد که این یک تلفن همراه با نمایشگر ۶.۵ اینچی است. فریم این دستگاه از جنس فلز است و دوربین‌های چهارگانه آن نیز روی قاب پشتی قابل مشاهده است.

"توماس اینگنلاث"، مدیرعامل شرکت پولستار، به خبرنگاران اظهار داشت: "تولید گوشی هوشمند جدید توانسته است دو عالم فناوری و خودرو را با یکدیگر ترکیب کند. ایجاد ارتباط صحیح بین تلفن همراه و خودرو همواره مسئله‌ای بوده است. هنوز در بسیاری از وسایل نقلیه یا برندهای تلفن همراه، مشکلاتی در ارتباط وجود دارد. حتی برخی سیستم‌ها قادر به نمایش پیام‌های متنی بر روی صفحه نمایش خودرو نیستند." انتظار می‌رود که پولستار در طی هفته آینده مشخصات بیشتری از گوشی هوشمند خود را منتشر کند.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌هایتان را اعلام کنید

برای شرکت در گفتگو، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بزرگترین مکان برای دستیابی سریع به آخرین اخبار در زمینه‌های فناوری، علم و خودرو هستند. برای اطلاعات به‌روز، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو مراجعه کنید.

تمام حقوق وبسایت دیجیاتو متعلق به آن می‌باشد، و این وبسایت با استفاده از سرورهای قوی شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ایجاد اکانت

فراموشی رمز ورود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *